BÖLÜM 8: DEĞİŞİM , GELİŞİM , KIRILMAMANIN YOLU - HEDEFLERİNİ ASLA SÖYLEME - UMURSAMAMAK

 


ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTEYİM;

KOCA OKYANUSTA (TOPLUM İÇİNDE YANİ) 

RESİMDEKİ KÖPEKBALIĞI GİBİ OLMALISINIZ.(YOLUNA ÇIKAN ENGELİ YOK ET!)


O KÖPEKBALIĞI OLUN VE DURDURULAMAZ OLUN!



DEĞİŞİM - GELİŞİM - KIRILMAMANIN YOLU


#çoğunluk

*KUSURLU İNSAN (KUSURSUZ İNSAN YOKTURDA BUNLARINKİ TAM KUSUR): Düşünmeden yaşayan ve düşünmeden davranan,konuşan insandır.
















#çoğunluk

Uğraşlara karşı insanlar, nasıldır nasıl olmanızı isterler?

Çünkü; (cinsellik-haz-eğlence-ilişki) anlatacağın şeyler içinde bunlar yoksa;

isterseniz dünyayı yakan yok eden olun,ister oksijeni yarım saat dünyadan tamamen kesmiş falan olun,ister banka soyun,ister toplu katliam yapın, küçümser bunlar, işin içinde bu dördü yoksa, farkında olun ve kimseye hiçbirşey kanıtlamaya çalışmayın, zaten bu kafadaki insanlar boş tenekelerdir,vakit kayıplarıdır.Zamanınıza yazıktır.

Banka soysan küçümserler, Cinsellik yaşasan "ooo anlat bakayım"

Zihniyet bu.Hedonist,nihilist tipler işte.


Bu yüzden bu insanların verdiği tepkiler ve kötü davranışları için üzülmeye hiç gerek yoktur.







AYNI KONULARI TEKRAR TEKRAR YAZDIĞIMIN FARKINDAYIM FAKAT BUNUN SEBEBİDE OKUYUCUNUN BU GERÇEKLERİ UNUTMAMASI İÇİNDİR, SÜREKLİ TEKRAR ETTİMKİ TEKRAR MANİPÜLE OLMA.

VE GERÇEKTEN ARTIK İNSANLARDANDA, KISIR DÖNGÜDENDE BIKTIM USANDIM,

SIKILDIM ARTIK.

O YÜZDEN SON NOKTAYI KOYUYORUM VE BURAYA KADAR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

FAYDAM OLDUYSA NE MUTLU BANA.